egy kicsi lányka élete

Az élet az én szememben...

Egy Kicsi Lányka Élete

Ezen a blogon, olyan témákat boncolgatok amiken sokat szoktam gondolkozni. Persze van 1-2 magánjellegű poszt is ami rólam szól, de inkább közérdekű dolgokról próbálok írni. Nem fogok csak azért írni, hogy legyen valami. Inkább ritkán írok, de akkor olyanról ami másokat is érdekelhet és nem csak nekem meg 1-2 embernek van róla véleménye. Hát várom az olvasókat és a kommenteket! Pás! (:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Bejegyzések

Újra itt van, újra itt van...

2012.12.02. - KicsiLányka 2 komment

Nos újra itt a www.blog.hu fejlesztéseinek köszönhetően. Összetudtam kötni az Facebook profilommal az Indapass-omat és így már a blogot is tudom írni rendszeresen, nem felejtem el a jelszót meg ilyenek. 
Másodsorban pedig azért is tudom rendszeresen írni a blogot mivel úgy néz ki, hogy egy hét múlva megjön a laptopom. Elmaradhatatlan társam, lesz a blogírásban. Össze leszek vele nőve blogírás szempontjából! (: Ha nem is mindennap de legalább heti egyszer fogok írni! Ezt megígérhetem! De, ha nem teszem tessék elkezdeni engem baszogatni, hogy írjak már valamit.

Akkor kezdem a most esedékes dolgokkal. Anyósom itthon van. Kb 3 hete. Kiakaszt.... Idegbecsípődése van a derekában. Elhiszem, hogy fáj, de elég jól ismerem már ahhoz, hogy tudjam, hogy rá is játszik, de nem is akárhogyan. Nagyon jó színész... Szóval itthon van 3 hete és úgy néz ki még további 1 hónapot itthon is lesz! Már elkezdett dirigálni, hogy napi 2 polcot le kell takarítanom meg rendet raknom, meg le kell törölnöm a port meg faszom tudja... Hát hagyjon már a gecibe.... Had én döntsem el, hogy mit, mikor, miért, hogyan csinálok...

Reggel nagyon jól ébredtem... Nagyon jól aludtam, és hajnalban mikor megébredtem azt vettem észre, hogy az én egyetlen szerelmem átölelt. Hozzámbújt. Úgy szorított magához ahogyan még szinte soha (: Imádom ezt az érzést... 

Idő közben volt egy turné nyitó házibuli is. Hát az nagyon csúnya részegséggel végződött, de az a hétvége csodálatos volt. Igaz, hogy akkor is volt köztünk egy kis balhé, de összességében nagyon jó volt, hiszen rengeteg időt töltöttünk együtt, összebújva. Élveztem a törődést és azt, hogy végre romantikázunk egy kicsit. Egész nap csak döglöttünk, pihentünk, aludtunk... 

Most épp dolgozik a szerencsétlen de ma korán hazajön! (: 
Na legyetek jók! <3

A bejegyzés trackback címe:

https://egykicsilanyka.blog.hu/api/trackback/id/tr394942432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stanislava 2012.12.02. 13:03:45

hát cicám,részvétem :D
de örülök,hogy gyakrabban szándékozol itt az éterben mesélni (:

KicsiLányka 2012.12.03. 11:41:07

@stanislava: köszi anyu <3 (:
Hát ahogy van időm meg ihletem írni én írok :D
süti beállítások módosítása