egy kicsi lányka élete

Az élet az én szememben...

Egy Kicsi Lányka Élete

Ezen a blogon, olyan témákat boncolgatok amiken sokat szoktam gondolkozni. Persze van 1-2 magánjellegű poszt is ami rólam szól, de inkább közérdekű dolgokról próbálok írni. Nem fogok csak azért írni, hogy legyen valami. Inkább ritkán írok, de akkor olyanról ami másokat is érdekelhet és nem csak nekem meg 1-2 embernek van róla véleménye. Hát várom az olvasókat és a kommenteket! Pás! (:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Bejegyzések

Üdv!

2012.08.04. - KicsiLányka 2 komment

Üdvözöllek az új blogomon kedves olvasó! Nem mintha túl nagy rajongótáborra számítanék, mert fele annyira sem lesz érdekes a blogom, mint pl a www.tekasztorik.blog.hu . Igazából blogolni én akkor szoktam amikor van ihletem, hogy ne csak valami értelmetlen zagyvaságot hányjak fel az amúgy is szennyel teli világhálóra, hanem olyasmit amit esetleg élvezet olvasni. Amit át lehet pl. érezni, vagy ami elgondolkodtat és úgy van megfogalmazva, hogy hiába nincs leírva miről van szó, mégis megérti az ember, amiről írok. Mint például a www.artlepke.blog.hu -s kedves barátnőm. Jó annyira művészien sosem sikerül, de azért lelkesen próbálkozok (:

Nem tudom miért, de most hirtelen az a kis dallam játszódott le a fejemben ami a hévnél szokott lenni mikor bemondják, hogy hányas vágányról hová megy... azt hiszem ezzel sikerült bebizonyítanom nektek is és magamnak is, hogy tök lökött vagyok.. (:

Music.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://egykicsilanyka.blog.hu/api/trackback/id/tr894695859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stanislava 2012.08.04. 20:49:15

éés végre.megint.yepp (:
köszönöm a blogajánlást <3
süti beállítások módosítása